Contact met luxuryshisha.nl

Voor al uw vragen, opmerkingen of onverhoopt een klacht kunt u ons op de volgende manieren bereiken:

E-mail:

U kunt onze klantenservice  mailen info@luxuryshisha.nl.
Wij streven ernaar om alle mails binnen 4 kantooruren beantwoord te hebben.

Online chat:

Op de website vindt u rechtsonder onze chatfunctie. Wanneer wij online zijn en direct kunnen antwoorden ziet u: "Vragen? Chat live met ons!" Wanneer wij offline zijn ziet u: "Vragen? Stuur ons hier een bericht".
Wanneer u offline een bericht achterlaat is ons streven ook hier om u binnen 4 kantooruren geantwoord te hebben.

Telefoon:
U kunt onze klantenservice bereiken op nummer: 085 01 60 735. Open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:30
*Belt u met een vraag over een factuur of bestelling? Wij verzoeken u dan vriendelijk om voor een snelle afhandeling uw klantnummer en/of factuurnummer bij de hand te houden

 


Showroom & afhalen:

Liever je bestelling afhalen? Bestel de gewenste producten via onze webshop. Voordat u langskomst verzoeken wij u gelieve eerst een afspraak te maken
zodat wij uw bestelling klaar kunnen leggen. Parkeren kan gratis voor de deur!

Werkmansbeemd 26
4907EW Oosterhout

Maandag t/m vrijdag: 09:30-17:30 uur
Zaterdag: 10:00-17:00 uur

 


Post schriftelijk contact:

Uiteraard kunt u ons ook schriftelijk benaderen. Wij zullen altijd proberen zo snel mogelijk met u in contact te komen. Wanneer dit niet lukt, kunt u uiterlijk binnen 7 dagen een schriftelijke reactie terug verwachten.

LuxuryShisha
t.a.v. Afdeling Klantenservice
Biezenbeemd 1
4907EE Oosterhout

 


Post (retouren)

U kunt uw retour sturen naar:
 
LuxuryShisha.nl
t.a.v. afdeling Retouren
Werkmansbeemd 32
4907EW Oosterhout 

Lees hier meer over Retourneren.

 


Klachtenprocedure

Wanneer u onverhoopt niet tevreden bent met een product wat door ons geleverd is, of de afhandeling van uw order, vragen wij u zo spoedig mogelijk met ons contact te zoeken. Wij zullen dan onze uiterste best doen om het probleem zo snel mogelijk op te lossen en u als tevreden klant te houden. U kunt uw klacht op de manier melden welke u het beste lijkt: per telefoon, email of brief. Wij vragen u uw klacht duidelijk te omschrijven en het ordernummer te vermelden.

Wij zullen binnen 4 kantooruren reageren wanneer uw klacht ontvangen is, en meteen aan de oplossing van uw klacht gaan werken. Wij zorgen er ten alle tijde voor dat uw klacht uiterlijk binnen 8 dagen is opgelost. 
Wanneer uw product niet juist functioneert of u niet tevreden bent over het product, vragen wij u dit product aan ons te retourneren. Na ontvangst word het probleem door ons onderzocht. Als de klacht gegrond is, sturen wij u daarna een nieuw product op of krijgt u uw geld terug. Uw verzendkosten worden bij een klacht (wettelijke garantie) uiteraard ook vergoed.

 


Geschillencommissie

Mocht u, ondanks onze inzet om uw klacht altijd naar 100% tevredenheid op te lossen van mening zijn dat wij tekort zijn geschoten, dan kunt u deze voorleggen aan de geschillencommissie Thuiswinkel

Geschillencommissie Thuiswinkel
Postbus 90600
2509LP Den Haag
www.sgc.nl

Of richt u aan het Europese Online Geschillenplatform (ODR) middels ec.europa.eu/consumers/odr/

 


Met vriendelijke groet,

Het LuxuryShisha Team!